fucking glad!


det spöregnade när jag gick upp idag. efter snabbt överläggande med
mig själv bestämde jag att det fick bli bilen. lagom när jag var klar att
dra så sprack det upp & blev toksoligt! määh! kastade på mig kläder &
sprang efter matlådan & sen blev det jonnen för hela slanten! insåg att
jag som är öronbarn behöver mössa när jag cyklar. trots att jag har en
grym Eleonore (min cykel) så var det asjobbigt att cykla till jobbet idag!
motvind som fan! inte nådigt med mjölksyra i benen när jag kom fram.

väääldigt lugn dag på jobbet. nästan för lugn. började med morgonmöte
där nån snubbe från facket informerade. nu MÅSTE jag ta tag i byte av
A-kassa. hatar pappersarbete....!

när klockan närmade sig 16 & det var dags att jonna hem sken solen
& eftersom det var rusningstrafik kunde jag glida förbi alla bilar som
stod i kö in mot centrum & med Moneybrother i lurarna kändes livet så
sjukt enkelt!

det goda humöret kan ju ha lite med en viss resa till Ullared på onsdag
att göra....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback