stackars tjej..


hjälpte en kille som skulle köpa present åt sin flickvän idag. vet ni vad
hon får? PLOCKSKÅL?! för snacks... ?! vad glad hon ska bli....! jag
skulle förmodligen slå Ante lite om jag fick nåt sånt i födelsedagspresent.
så trååååkigt & oromantiskt....
men så var han ju av manligt kön också.

idag hände nåt riktigt pinsamt på jobbet. en kvinna kollar på min
namnskylt & säger: "jag tyckte väl att det var du Emma, men jag var inte säker".
tror ni att jag kände igen henne eller? nej just det...
fick henne till slut att berätta vem hon var. det var Eva som var dagisfröken åt
mig på Hårstorp! hah. det är bara 15 år sedan & hon har ju säkert haft en hel
del ungar sen dess! hur fan kan hon känna igen mig när jag inte alls känner
igen henne? rätt häftigt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Yuvna

Haha, men varför hjälpte du honom inte att köpa något annat?! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback