svärföräldrarna umgås utan att slåss!



haft en utomordentligt trevlig helg faktist! igår firade vi Ante här som sagt.
blev jag, Ante, pappa, Hanna, Ulla & Janne. bjöd på massa gott! kände
mig som en grym fru! kollade på fotbollen o hängde lite allmänt framåt
kvällen.

idag åkte jag & Hanna till Finspång för att dra med oss mamma & pappa
på Torstorpsmatch. mötte upp Ulla & Janne även där & dom bjöds hem till
Ramstorp på käk. mkt svärföräldrar blir det, men kul är det!

ikväll ska nog Ante få sina presenter! hoppas han blir glad, håll tummarna! :)

imorrn blir det nya jobbet! wohoo! vad fan ska jag ha på mig?? ska ju cykla
o vara duktig också. kommer få håll & kanske en hjärtatack någonstanns
vid Max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback