utan frukost blir Emma inte trevlig alls!


HATAR att inte ha frukost hemma! gaah! mackor med smör som
enda pålägg är inte min grej. tog tag i det hela & åkte till Coop
efter jobbet. nu har jag iaf skinka & juice igen! imorse var jag
surare än surströmming, förlåt Ante!

varit en ganska intensiv dag på jobbet idag (inget i jämförelse
med Shell om man nu kan jämföra?!). mycket frågor som jag faktiskt
har lärt mig att besvara! hah! känner mig duktig! känns säkert att
jobba med Robban också, han är lugn & metodisk. men fan vad
trög man känner sig när man ska lära sig allt nytt!
jag är van vid att
vara den som kan allt på jobbet, inte den som är osäker & måste
fråga någon annan hela tiden.

ett presenttips från Rum Interiör då!
image182
dessa Lotusblommor är så jäkla söta! försöker febrilt att komma på en
bra plats här hemma för någon av färgerna men det går liksom inte! dom
röda skulle passa i vardagsrummet där alla andra detaljer går i rött men
dom har vi inte i butiken i Norrköping. den pärlemofärgade (den till vänster)
är annars min favorit, det blir ett sånt fint sken när man tänder ett ljus i den.
kostar 69-79:- & finns i massor av färger. perfekt som en söt gå-bort-present
istället för att ge bort en blomma.


bild från
www.ruminterior.se

Kommentarer
Postat av: Kelly

ja, blommorna e jättefina! själv har jag 3 st såna hemma..vill ha fler :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback