vad hände med solen?


gick upp tidigt imorse för att kolla vädret på smhi:s hemsida för att se om det
var cykelväder. en STOR sol över hela Norrköping & skapligt varmt. yeah, blir
cykeln! hann bara till Max så började det storregna! what the.. kan smhi inte
änns ha rätt i dagens väder?okej att det kan vara osäkert att sia 5 dagar framåt
men dagens liksom! har inte sett solen på hela dagen...

fick lite panik, hittade inte cykelnyckeln! letade igenom hela väskan & halva
lägenheten. det visade sig att nyckeln satt i låset på cykeln & den var dessutom
olåst! hah, jag brukar ALDRIG slarva med sånt! det var inte så att jag hade
bråttom när jag lämnade cykeln igår heller.. måste varit akut hjärnsläpp eller
något! tur att den står på innergården, annars hade jag kunnat vinka hejdå till
min nya cykel!

vem fan är den nya "manliga" hallåan på TV4? hahaha!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är väldigt glad att du ställde upp, tro mig. Tyvärr syns vi inte på fredag för jag behöver inte komma dit. Ulrika stannar kvar ett par timmar åt
mig istället.

Postat av: Anonym

Han jobbade på lyckochansen innan. Det som gick på 3an och 6an på vardagarna!

2007-09-18 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback