aldrig mer!


ha aldrig med Citibank att göra! jag är toktrött på dom! kundservice är värdelös.
trots att jag sa upp mitt konto hos dom i typ november fortsätter dom att skicka
fakturor. i början var det att jag inte hade betalat, det tror jag vad jag vill om. jag
har alltid betalat hela summan så varför jag helt plötsligt skulle ha 125:- kvar
att betala kan jag inte förstå. nästa månad (fortfarande efter att ha sagt upp kontot)
kommer ännu en faktura med en skult på nåt över hundringen. när jag precis har
betalat en skuld månaden innan & absolut inte använt kortet på aslänge eftersom
jag klippt isär det & skickat tillbaka till Citibank. jag orkade inte krångla så jag
betalade med god min.

NU!
dom fortsätter att skicka fakturor till mig! dte är april!! bara det att nu visar papprena
bara att jag har intjänad rabatt på 63:- att tillgodoräkna mig. pengar som jag inte
kan utnyttja då jag inte har något konto kvar där, ändå skickas det papper på det
varje månad?! det är 4 månaden i rad jag får papper som visar att jag har 63:-
att använda i intjänad rabatt...! herregud...! ska dom fortsätta skicka papper tills jag
utnyttjar rabatten som jag inte kan utnyttja? dvs. fö alltid? miljöbott!

pappret jag ifkc idag visar även att jag nästa månad har 88:- i intjänad rabatt? HUR FAN
KAN JAG HA DET NÄR JAG INTE ANVÄNT KORTET SEN I SEPTEMBER?

nehe, om man kanske skulle testa att ringa fucking kundservice igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback