alltid lite orolig


ska jag behöva låsa om mig när jag går på toaletten nu alltså? oj..! ;)

känner mig bakis trots att jag var spiknykter igår. iof kom jag inte hem förän
efter 02 nångång. skitkul hos Sofie iaf! jag hämtade upp Maria C i Norsholm
så vi kunde sällskapa. hon var tjock! hehe! hon ska ju ha bäääbis snart! mys!
hos Sofie blev det pizza, snack, skvaller osv. blev ett nätt gäng på 7pers. gick
bra att vara nykter, trodde det skulle bli jobbigare men Sofie var ju inte så full,
hon var "nyktrare än hon såg ut"! haha! sen påstod hon att hon bara lät fullare
än hon var. jaajaa. just det!

idag är det mormors födelsedagsfest så jag ska snart iväg o hänga med
släkten. har dock klädångest som vanligt. vad ska man ha på sig liksom?

igår på dagen åkte jag till Ramstorp & bytte till sommardäck. sen gick Lina &
jag en promenad med vovvarna & så hängde vi lite i stallet hos dom nya lammen!
hihi, så söööta! Olle bli ju så mammig & ska pussa dom heeela tiden. så pratade
vi lite med Adde & Lollo så jag kunde hälsa på deras lilla Floyd. liten & konstig hund!
haha! sen satt Lina & jag på trappen i solen & pratade i nån timme eller så.

Anton var för övrigt askaxig igår! haha! han har sagt sammanlagt kanske 20 ord till
mig sen han föddes (han är 4 år). igår kallade han mig för busunge 18 gånger &
hävdade att han var snabbare än mig, hade snyggare mössa än mig, hade snyggare
skor än mig, hade bättre cykel.... and so on. trevlig kille det där! ;)

2 nätter avklarade, bara 3 kvar.. puuh! hatar att sova ensam. tydligen så har han det
kalas där nere, hur bra som helst.. skit också. då ha han ju roligt & saknar mig mindre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback