ett axplock


image446
titta så tomt det var på parkeringen längre bort! helt galet! Lina ville att jag skulle visa upp
hennes fina bil, hehe!



image447
tokfina lampor till vardagsrumsfönstret! 60cm höga & 149:-/st. som hittat!



image448
söt uggletiischa & lite linnen i svart, turkus & korallfärg.




image449
syns inte på bilden men väskan är tokstor! en riktig weekendbag. när jag nu drar på
weekendresa...




image450
locktång! har velat ha en sån här ett tag!



image451
en liten liten liten liten del av alla underkläder! (som 22åring 2008 får man visa sina
nyinköpta underkläder!)




image452
min kamera är sådär på närbilder...! skitfina ringar med stora stenar i lila & grön.



image453
sovrumslampa i spetstyg!


ja, det var ju som sagt bara ett axplock av 149 varor. jag rev faktiskt bort sista biten av
kvittot, den delen med slutsumman,  innan Ante fick kolla på det! haha! köpte en massa
serier som kostade en del (fast inte fullpris..).

-Simpsons s10
-My Name is Earl s2
-Scrubs s5
-Family Guy s2
-Desperate Houswives s3

har mycket tid framför tvn!

hade på mig min nyinköpta SoftShelljacka idag till jobbet. så skööön!

Kommentarer
Postat av: äm.

å-åh, vad fina grejor empan! :)

Postat av: T.

Ja, han är söt! :)
Mycket fina fynd ser jag, avis! :P

2008-04-10 @ 21:43:03
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com
Postat av: Sofie

Satan vad sugen jag är på att åka dit nu.

2008-04-13 @ 00:05:43
URL: http://johsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback