fredagskväll!


igår efter jobbet blev det lite oväntat grillning hos Sara & Mercan med Peter
& Sanna! väldigt trevligt & somrigt! sen hyrde vi en rulle som var så jävla
läskig att jag kanske såg sammanlagt 10 minuter! haha!

idag har jag varit & testat en 9-3 & en 9-5. blev en 9-5, juryn var enstämmig!
jag satt iof bara i baksätet (tror inte att svärmor litar på mig & bilar...) men även
där var 9-5 snyggare. personligen fastnade jag totalt för en Opel! skitfin! ska
leta reda på nån på internet sen, hoppas det finns som miljöbil eller en snål
diesel. nu ska jag ju bara börja köpa trisslotter så vi kan köpa huset, köpa bilen
osv. Ante kan ju faktiskt få ärva Affe (tror inte att man får mkt i inbyte för honom).
vi har startat en tradition i vårat förhållande. Ante ärver när jag köper nytt! jag fick
ny kamera, han fick min gamla. jag ska köpa ny cykel, han får min "gamla" som
bara är ett år.

nu ska vi till svärmor & svärfar  för att grilla (tror jag?!). har bakat en vit chokladkaka
som jag nog ska servera med hallon till efterrätt! blir man firad för att ha fyllt år
måste man ju bju på nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback