herregud..


jag är ledig & hatart...! eller inte hatar direkt. men jag är uttråkad! vet inte
vad jag ska göra. blir väl att sitta på ballen med en bok hela dagen. borde
städa osv. men jag har ingen lust att städa så fort jag är ledig! har iaf duschat
två blommor. alltid nåt! sen om dom ska duschas.. det är ju en annan femma.

hahahah! jag ÄLSKAR My Name is Earl! sitter o kollar på säsong 2 nu.

nehee. om man skulle byta om o sätta sig på ballen, någon jäkel på 15 bast
kanske busvisslar? förra sommaren var snittet ca 2 per dag, men då hade
jag bikini på mig. idag är det lite för kallt för det.

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hej!
Hoppas du får en bra dag!

Svara gärna på dagens fråga :) http://jyees89.blogg.se/1208939235_dagens_frga.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback