lamt försök att vara häftig!


vet ni?
jag har rökt. mer än feströkt allså. jag rökte 4 dagar i rad! haha! det var på
gymnasiet, alla som jag hängde med rökte, följde man inte med ut missade
man massa intressant(?) snack. har stått ute & frusit arslet av mig för att
vara sällskap åt dom giftpinnesugande polarna så många gånger. tröttnade
& tänkte att det var onödigt att stå o frysa utan anledning så då började jag
operation "lära mig röka". lägligt åkte syster & Fia till Mallis & jag fick då bo
hos Fia för att ta hand om hennes katter. perfekt läge! det onödiga i det
hela var att jag rökte när jag var ensam, för att lära mig liksom! vad fan tänkte
jag?! att jag skulle komma efter helgen till skolan & vara beroende? tog mitt
förnuft till fånga & slutade där. tacka gud för det! lärde mig ändå aldrig att dra
halsbloss så jag hade bara blivit tokmobbad av mina polare...!

nej, rökning är det mest onödiga påfund, äckligt är det dessutom! hellre 40:-
om dagen på godis än samma summa på cigg!

gud vad jag har varit töntig egentligen! tur att jag är cool nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback