lördagskvällen


Ante var tvingad att gå på fest där jag inte var välkommen så jag hängde på Hanna
& Ingela till Världens Bar på en öl! lovely med Staropramen & skitsnack! har inte
träffat Ingela på typ ett år så det var trevligt med lite uppdatering om hur hon har det!
blev jobbsnack & en del annat tjejsnack! så jäkla mysigt att bara sitta där & chilla!
Ante ringde på hemvägen & plockade upp mig. med sig hade han ingen mindre
än Petter- rapparen! hehe. personligen tyckte jag att han var misstänkt lik Peter men
det var ju ätt mörkt ute, lätt att ta fel! ;)

rätt OK dag på jobbet. var rätt trött i huvudet på slutet & jag tror att Amaro var sugen
på att sparka mig hårt när jag tänkte fel 2579027t gånger & fick räkna om! haha! tur
att det är bra OB på söndagar när man måste stanna kvar lite längre! fick även träffa
en kollega jag inte träffat förut, alltid intressant! det bästa med att jobba (förutom lön)
är ju faktiskt att man träffar folk, inte bara kunder utan även arbetskamrater!

Kommentarer
Postat av: Sara

men vad är det jag läser?! Du var ju JÄTTE-välkommen till oss igår, vart har du fått det ifrån? Mercan ringde ju och bjöd in er båda och Ante skullle prata med dig sa han. Känns jättetråkigt att du trodde att du inte fick komma för så var det absolut inte!! Nu blir jag riktigt ledsen alltså.. /Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback