slutat frysa på valborg!


kom på att det är valborg imorrn. oj vilka festligheter jag ska på...inte! hah
jobbar till 18 & jobbar 1 maj. blir nog någon trevlig mat här hemma för att
"fira" vad det nu är man firar. visst är det för att vintern är slut? när slutade
jag festa på valborg? minns fasen inte. däremot minns jag att vi frös som
fan! haha! "old gang" Jannike, Yuna, Ämma, Maria & jag hängde ju på
centrum i Finspång & var helt otroligt coola så som bara tonåringar kan vara!
det måste ju ha varit helt otroligt jävla kallt vissa år, det har ju snöat på min
födelsedag några gånger så...! haha.

"Old gang", remember this? ;)

image501
Janne & jag, B-natta 03


image502
Yuna & Morsan!


image503
Maria & Yuna


image504
Ämma!


image505
check out tjockisen med stjärthakan!


image506



image507


image508



image509
även en lite Nea hittades efter en midsommar!



fejna flickor! vi har haft mkt kul ihop!



Kommentarer
Postat av: sanna

haha du emma vad långt hår du hade på en bild
oh shit ämma med truckerkeps, så olikt..haha

Postat av: Yuna

Hahaha men vad faan, hur såg jag ut då!? Grav ångest på den!
Tur vi åldras som whiskey flickor, finare och finare med åren! Inget ont om våra tonårs-looks alltså..

2008-04-29 @ 21:41:12
URL: http://yeahyeahyeah.blogg.se
Postat av: Yuna

PS. Jag saknar Morsan. Var är Morsan?
Och Trevlig valborg på dig Emma! Puss&Kram

2008-04-29 @ 21:42:11
URL: http://yeahyeahyeah.blogg.se
Postat av: äm.

satan i gatan!

2008-04-29 @ 22:11:00
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback