vilket väder!


hej hej hallå där!
vilken jävla sol då! gött! jag har varit otroligt produktiv idag! åkte & handlade kl.9
på morgonen. inte mkt folk på Coop då. sen har jag tagit tag i storstädningen.
pjuh. blev galen på Coop också. det gick inte att handla jalapeño med shopexpress!
vågen vägrade väga & skriva ut en prislapp. annars gillar jag shopexpress, det känns
riktigt smidigt! framförallt om man handlar ensam. sen ska man bara komma ihåg att
scanna allt innan det åker ner i påsarna.

egentligen borde jag bre på det hela med att cykla till jobbet men förhoppningsvis
ska vi göra nåt kul ikväll så jag vill komma hem så snabbt som möjligt. tror det
blir äta ute, annars blir det så jäkla sent. tänkte hänga lite med Peter & Sanna. få
väl se om vi kan få med oss några mer...!

ska försöka få upp nya tavlan & klockan snart också... 

nu ska jag duscha & göra mig iordning, kanske drar till jobbet lite tidigare... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback