Antelista!




Vad heter han
: Jan Andreas
Vad har han för favoritfärg?: svart eller vitt tror jag
Vad har han för ögonfärg?: blå
Klädstil: snygg! jeans, tischa, kofta, chinos, hatt... han har koll!
Har han färgat håret nån gång: Blekt slingor en gång & aldrig mer
Längd: 185 kanske?!

Har han piercat sig:
Nej
Har han några tatueringar: Nej
Dricker han: Ja, men sällan alkohol
Röker han: han gillar inte rökare
Vad vill han bli när han blir stor: allt utom äldre
Har han någon/några systrar: en Cecilia
Har han någon/några bröder: två äldre halvbröder

Vad är hans favoritmat?:
tacos
Vilken mat hatar han?: korvstroganoff & hemmagjort potatismos, skumt som fan!
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: investera, typ hus eller nåt sånt
Vad brukar han göra efter jobbet: han pluggar så han är ju jämt ledig. spela fotboll då...
Har han bråkat med nån någon gång: nej, han är ganska mesig. tjafsat lite med någon kanske
Vad brukar han göra på helgerna: hänga med mig, jobba på K-rauta, umgås
Vad har han för musiksmak: väldigt blandad. mycket Kent
Vad för bil kör han?: Min eller hans föräldrars

Hur/var träffades ni första gången?:
på Ettan i Finspång, han räddade mig från en påstridig
beundrare! ;)
Vad är han rädd för?: spindlar, döden
Vad påminner dig om honom: många låtar, Scrubs, Mario Kart... allt! haha!
Vad var det första han sa till dig: inte en susning
Vad var det första du sa till honom: no idea

Är han beroende av något?:
socker & sport
Vad kallar du honom: Ante, fjant, älskling, karln 
Vad kallar han dig: biatch
Tränar han: fotboll
Hårfärg: blond
När fyller han år: 10 september
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: underbar, snäll, rolig

snodde denna från
NoScarlett (som by the way är en av mina favoritbloggar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback