helgen som varit!


jomensåatt.
cykelrean gick kalas för min del. lite svettigt i början men det mesta löste
sig! fick ju jobba 12 timmar lite drygt i fredags (skulle jobbat 4 timmar) &
fick även jobba min lediga lördag. men cashen blir trevliga!

igår kväll åkte vi bort till Sara & Mercan med Peter & Sanna. TP var på tapeten.
gjorde en crapig omgång faktiskt men jag var så trött att det kvittade! hehe.
kom hem vid typ 23:30 & somnade med en gång. vuxet! idag har vi varit hos
mamma & pappa. vi roade gamlingarna lite med blåbärspaj. vi hade med oss
blåbär & mamma hade resten. sen grillade vi i regnet, det är ju trots allt augusti,
så ska man grilla även om det bara är 15 grader ute. sen utmanade pappa oss
på Plump! det är ju såå kul! speciellt när man vinner!

imorgon är det jobb igen. jag ska köpa en stegräknare på jobbet imorrn. insåg
när jag testade mammas (som är köpt hos oss givetvis) hur kul det är!
jag är inte lättroad..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Gissa vad jag har..... Jag har två stycken 4GB Ipod här :-)



Hälsa!



Kram Cissi

2008-08-11 @ 16:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback