kyligt värre!


idag hängde vi på Tjejgåingen allså. det var kul faktiskt! jag gillade snubbarna från
Vrinnevi, dom hade godis så jag pratade mycket med dom! :) tältet som vi från
Sportex hade var ett jäkla meck med att få upp. vi var 3 pers. till slut fick vi hjälp så
då var vi 10pers som hjälptes åt! hehe. en cykel lottade vi ju ut också! jag vågade inte
cykla fram med den så Alex fick fixa det!

nu har jag precis kommit hem, väntar på fjant så att vi kan åka & käka någonstanns.
Max eller Donken skulle sitta fint! jag har inte ätit sen 14 (förutom sjuksyrrornas godis).
har fortfarande inte tinat heller. det var ju kallt som faaan att bara sitta & vänta på alla
knallande kvinnor.

näää. jag kommer ju snart att svältaq ihjäl här!

och föresten. lite drygt att ha fyrverkerier onsdag - lördag. tänker på alla stackars
rädda djur! ha allt samma kväll iaf!

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Oh, ja det är jättefint. Bra pris som sagt. Finns det nu alltså? Eller var det länge sen du köpte det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback