mosigt!


ledig dag igår. hallelulja! vi tokrensade hemma, åkte till tippen, myrorna osv. skönt
att bli av med lite skit. skulle även försöka sälja lite handväskor (som jag hade helt
otroligt mkt av) på Tradera men det ville sig inte. kunde inte ladda upp bilder?! sen
hittade jag alla sommarkläder som jag tydligen la undan förra året! hahah! hur mycket
som helst som jag helt glömt bort. bra att hitta det nu när sommaren är slut!
sen åkte vi även & storhandlade. inte helt onödigt! ;)

hämtade Hanna på tågstationen medan Ante städade färdigt (ja, jag vet, jag ska visa
honom båda brösten). så bjöd vi henne på potatisgratäng, fläskfilé, bearnaisesås &
en fetaostsallad. Ante fixade en fettfri kladdkaka till efterrätt men den smakade inte
alls speciellt bra. konsistensen var... skum! hahaha! näää. fett & socker är ett måste
för att det ska bli gott! Ystersyster & jag delade även på en flaska rött vilket föklarar
rubriken. avslutade kvällen med lite Hipp Hipp!


idag ska jag jobba, vi skaq hänga på Tjejgåingen & lotta ut en cykel. Sportex sponsar
Tjejgåingen så dom snyggaste representanterna får stå i vårat tält! ;) hooppas det
inte regnar bara!


nya soffbordet btw!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det tycker du va? Det är ganska komiskt faktiskt..=)

Postat av: Beauty By Beata

Amen shit vart har du köpt bordet? Precis (typ) sånt jag letat efter.



Jag rekommenderar verkligen utbildningen, redan haha. Men du får fortsätta att följa den på min blogg =)

2008-08-21 @ 18:08:56
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback