välkommen till tonåren!



Antes telefon har börjat ringa om nätterna (okej.. 2gånger!). runt 03:30 typ.
jag måste ha blivit gammal för jag tror hela tiden att det har hänt något
när någon ringer vid den tiden. att det bara är någon som ringer fyllesamtal
finns inte i mitt huvud. så jag far upp & är klarvaken på 1 sekund & börjar
i panik försöka få fram vad som har hänt vem.
på ett sätt är det rätt charmigt, det påminner om tonåren. man ringde ju alltid
någon på fyllan av någon anledning.


nää. jag behöver verkligen semester!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hehe, nu börjar småsyskonen komma ifatt och göra det man själv gjorde för två-tre år sen! :)

Postat av: Yuna

Hm... Ringer man inte fortfarande till folk på fyllan? Ehehe!

2008-08-04 @ 10:57:04
URL: http://yeahyeahyeah.blogg.se/
Postat av: Jannike

ha! då tycker jag faktiskt att det är på tiden att du får det! hälsa Ante det från mig!

2008-08-04 @ 13:06:32
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback