fredagsfunderingar


det där med kaffe allså..
på jobbet har vi en kaffebryggare som är ärvt av någons gammelmormors
gammelmormor, ungefär. den går helt enkelt inte att få ren längre. ingen bryr sig
heller om att försöka få den ren. men jävlar vilket gott kaffe det blir! får inte alls till
det hemma trots att jag testat samma kaffepulver & har exakt samma mått.
så. skit är gott!

nu ska vi dricka ett skapligt kaffe, äta kladdkaka & kolla på tv med systeryster. Peter
& Grönis vågade inte komma. Hanna & jag kommer förmodligen att snarka ikapp
vid 22-hugget. det vara slitigt att gå upp innan 05 imorse. det var ett jäkla skitgöra
att jobba förmiddag på Butängen, fy fan. mitt hjärta mådde inte så bra... men det
ska jag reparera nu, är ledig i 4 dagar nu (om inte shell ringer..). nu ska det målas!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du kan få komma ut till Herrbeta och jobba natt hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback