hej färgblind!


nu ska jag göra mig iordning för att gå på Kentkonsert.  jag kommer helt klart
att vara den enda där som bara kan en eller två rader sammanlagt (förutom
"utan dina andetag", den kan jag utantill). dessutom är jag nykter vilket leder
till att jag kommer att hata alla som hoppar, sjunger högre än Jocke Berg
i mitt öra & alla som knuffas. den ultimata konserten för mig består av en
publik på högst 100pers. då hamnar man varken längst fram eller längst
bak & det blir inte för trångt eller varmt. men jag tror att Jocke Berg vill ha mer
pengar för en spelning än vad 100pers generar.

ajja, jag får väl se det som en mysig kväll med Ante. men fan ta den som
trampar på mina lackboots!!

vad har man på sig på en Kentkonsert förutom lackboots?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback