konsten att krydda


när vi åkte till Malmö tog jag ca 8 bilder på mig själv i bilen för att få nåt nytt att använda på
bloggen & Facebook. 2 av dessa blev godkända. varför är jag så snygg i verkligheten men
inte på bild?


kul historia va? inte? om jag berättar den såhär då?

när vi åkte till Malmö tog jag 102 kort på mig själv i bilen för att få nåt nytt att använda på
bloggen & Facebook. 1 av dessa blev godkänd. varför är jag så snygg i verkligheten men
inte på bild?


visst blev det lite roligare? helt plötsligt en historia värd att berätta!

antingen så ler du nu för att du känner igen dig i hur svårt det är att bli nöjd med sig själv
på kort eller så ler du elakt & tänker att det borde vara omöjligt att det blev ett enda bra
kort på mig med tanke på hur jag ser ut.

Kommentarer
Postat av: Yuna

Nu ska du inte vara så hård mot dig själv sweetnose! Men känner såklart igen mig i det där med egobilderna, hehe. (Tar 102 kort varav hela 0! blir bra, är det dock i mitt fall). Man är sin egen värsta fiende som man säger..
Låt någon annan granska bilderna, Ante t ex, och han kommer tycka att 103 av bilderna är hur bra som helst. Ska du se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback