mitt andra hem?


nu ska jag till ikea med svärmor!

o ja, Kent var gryyyyyyyyyyymma! J.Berg är ett nytt frikort. han var inte så torr som han
brukar vara utan slängde med roliga kommentarer som:
"Ja vad vill ni mig???"  när några fans skrek Jocke.
"kom ihåg att sju öl är alltid bättre än fem"

Kent-fansen var trevliga, nyktra & städade. förutom den moppemuschkillen som
stod bredvid mig & vevade med armarna som ett vindkraftverk. jaga blev mer eller
mindre vansinnig på fanskapet & ville be honom att ta sin epa, Jack&Jonesskjorta
& dra hem. men jag är trevlig så jag gav bara några mördande blickar. sen hade jag
svenne-svett bredvid mig, men sånt får man stå ut med! hur nu någon kan svettas
när det är iskallt?!

jaja, dags att klä på sig & platta håret så svärmor slipper skämmas!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad gör ni imorn? Vill inte ta en sväng till Lkpg och se Melodifestivalen med oss?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback