off to work


sista helgen på Rum då. känns vemodigt men skönt. har absolut ingen som helst
press på mig att sälja bra. har inte fått något svar från det andra jobbet. bajs. det hade
varit riktigt skönt att få veta igår, då kunde jag ha firat eller gråtit då. nu skjuts det ju
bara fram.

igår blev det thai/kinakäk hos Grönborg med värden, Peter, Sanna, Ante & jag. kollade
på Juno, vilket underbar film! aah! den kommer definitivt att hamna i mitt filmbibliotek!

suck. igår slängde jag ännu ett par trasiga strumpor. har inte upplevt att Ullareds strumpor
varit dåliga så jag tror att det kan bero på att jag tumlar lite mer nu, det sliter ju. kanske
kommer slå rekord på Ullared iår. 20 par strumpor kommer nog lätt att inhandlas.

o ja, jag blev fin i håret! :) lite guldslingor i det bruna & kortare lugg. smart som jag är tog
jag tygskor när jag åkte till skärblacka, det var ju rena vårvädret! HAH! började ju spöregna!
jag var blöt & iskall om fötterna.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Om två veckor, den 8 mars, tänkte jag ha en liten tjejkväll här. Melodifestivalen, alkohol och utgång på det. Endast för Shellsnäckor! Sugen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback