om ni får tråkigt menar jag...


Cissi, i städskåpet finns allt ni behöver för att putsa fönstrena om ni skulle få tråkigt.
det skulle även behöva rensas under badkaret (förutom 18 kg hår ligger där 8 rakhyvlar),
dock blir jag inte arg om ni inte hinner med det.
blommorna är nyvattnade så dom kan ni låta bli, vill ni adoptera en blomma går det alldeles
utmärkt, jag vill bli av med några.
jag har inventerat kyl & frys så försök inte sno något, det kommer att märkas. skulle det
bli en kris så kan ni få ta lite smör & kanske lite glass.
har ni ett strykjärn så kan ni ta
med det & gå loss på det mesta i klädkammaren.
hittar ni något oanständigt så glöm
det & prata aldrig om det.

det var nog allt! jag ringer om jag kommer på något mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback