tur att det finns några vettiga människor kvar!


haha! en som höll med mig om melodifestivalen iaf! men jag är inte chockad. Anders
vill ju ha glitter & glamour, inte helt otippat. men att kalla Patrik tjock & hylla Frida? eeh.
blundade du eller? jag är inget jättefan av Patrik Isaksson i vanliga fall men jag tyckte
att hans låt var riktigt bra igår, väldigt olik hans andra låtar vilket jag absolut inte trodde
att den skulle vara.  skit i det nu. alla får ha en åsikt även om jag vet att jag har rätt!

precis ätit  hos svärmor. gött mos! eller gött sjömansbiff. nu ska jag duscha & ladda för
en sista vecka på Rum Interiör. nu håller jag bara tummarna för min framtid. den här
vecka blir liksom lite avgörande. så ska jag givetvis ladda inför fjällen på söndag. ska
inhandla lite (MYCKET) alkohol & mat. men det ska jag nog hinna med!

hepphepp!

Kommentarer
Postat av: Anders

Jo hon eh också tjock. Men hon har liksom ett skinn som passar hennes kropp. Patrik Isaksson har för litet skinn för all patrik som försöker få plats därinne. Rätt som det är är något roligt och han börjar le och sen går det inte att sluta bara för mänskan är så uppsvälld.
Nopp. Han kan dränka sig är min hårda dom. Jag var ju bara en meter från mänskan så jag vet=) Frida var bättre=)

2008-02-24 @ 21:44:27
Postat av: Sofie

Jupp så är det, jag bjuder på den =)

2008-02-25 @ 06:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback