vad hände?


värsta explosionen av kommentarer & besök idag! wow! vilken grej! hihi! jag
är poplär (för första gången i mitt liv...).

har precis kommit hem från yster. vet inte vad det var i kladdkakan men jag
nös hela vägen hem (okej, jag nös från pizzeria Linda & hem, men ni vet ju
vad min åsikt om kryddning är vid det här laget). helskumt! jag börjar inte bli
allergisk mot kladdkaka???! det vore katastrof!!! då tar jag hellre livet av mig!

Ante ringde när jag var hos Hanna..
- Har du tagit mina lurar?
- Japp!
- Men, vart är dina då?
- Ingen aning!! (hade jag vetat det hade jag väl inte tagit dina eller?? duuh..)

jag börjar dessutom se illa. ser allt som är på långt håll väldigt suddigt. kanske
borde kolla upp det där. som om det inte vore nog så luktar jag som en blandning
mellan Olle & en av Antes använda fotbollsstrumpor. kanske borde duscha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback