pirrigt värre


läste nån blogg om hur det är att vara nykär! naaaw! jag vet inte änns om jag minns
hur det var! haha! själva känslan av att vara nykär är ju fantasktisk men det är inget
för mig. allt är för osäkert när man är nykär. jag gillar stabilitet & stark kärlek. jag hatar
att sitta vid telefonen & vänta på att han ska ringa, sms:a eller bara höra av sig. ringer
man själv så ringer man ändå bara vid fel tillfällen. det är grymt skönt att alltid veta vart
Ante är & jag vet nästan exakt när han kommer att ringa. ringer han inte så är det för
att han kommer hem snart. bara för att man inte är nykär längre behöver det ju inte
vara tråkigt, Ante kan fortfarande få det att pirra i magen & väcka fjärilarna till liv.

ärligt talat så funderar jag aldrig på hur mitt liv skulle vara om vi gjorde slut. det finns
liksom inte i min värld. jag är 100% trygg & jag skiter fullständigt i om jag inte får
känna känslan av att vara nykär igen, dom känslor jag har är så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback