shopping!


aaaah, gjort av med maassa pengar idag. hälften på kläder & hälften på bilen.
kläderna var ju roligast! woa! skitsnygga jeans (stentvättade är på väg tillbaka
hörde jag så drog åt mig ett par direkt), den där hypade kjolen med dragkedja
hela vägen från Gina Tricot i grått, en ljuslila tröja & 3 par örhängen från H&M.

det mindre roliga men ack så nödvändiga var ju bilen. handtvättade den,
dammsög & putsade invändigt. passade på att byta lampor, fylla på kylarvätska
& spolarvätska. den blev så fiiin! den blir ju aldrig helt ren igen men den behövde
en ordentlig putsning & framförallt lite omtanke. jag har försummat min stackars
Affe..!
åkte hem till mamma för lite käk efter. trevligt värre! nu vill Emma Nilsson ha godis
& massage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback