jo ja just det!


det har ju hänt lite sen sist. för varmt & för mkt att göra för att prioritera bloggen...

i lördags var det "hejdå Lämmetorpfest". Cissi & Anders kom & vi käkade lite mat
& spelade lite spel. det skrattades en hel del också! vi grillade marchmallows
vilket Janne tyckte var rätt fjolligt?! sen gick Janne iof & la sig 22:00.


(obs! här har jag inte tvättat håret på 6 dagar, torrschampooo is the shit!)








sen har jag bara jobbat & jobbat... blöhöö.
igår var jag lite ledig så då hängde jag på bryggan med fjant hela dagen! fixade lite
färg sådär! sen åkte vi till Norrpan & drog med oss Hanna på minigolf i Folkparken.
hon var otroligt chockad över att behöva GÅ dit så vi mutade henne med glass!
själva spelet gick väl sådär?! jag fick flest spikar men förlorade ändå! jag har ett
ganska ojämt spel... 1,2,3,2,7,1,3,3,2,2,2,7 osv...


Hanna redo att förstöra



skyller mitt dåliga spel på cyklisterna



nu ska jag gå & utöva återupplivningsförsök på mina blommor som slokar lite...lite..





Kommentarer
Postat av: Sofie

ooh, nu vart jag sugen på minigolf ju


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback