heelgen


jobbade hela helgen. en unge kissade på golvet & det var allmänt stressigt.
både lördag & söndag åkte vi hem till mor & far efter jobbet. blev bad, grillning,
kubb, badminton & andra fina aktiviteter!

det var lagom skönt!
jag överdriver kylan i vattnet lite...



visst ser det ut som om jag har magmuskler??



bevis på att jag badade!! tooookskönt ju! plaskade runt i säkert en
kvart båda dagarna!



är vi inte söta?



världens sötast Olle!



Lina in action med lagkamraten Hanna



Ante & pappsen



Max & Totte fann varandra. det pussades & kliades en hel del!



på väg på cykel mot sjön i mina snygga
solglasögon!


näähäää, dags att ta jonnen till jobbet då!
ikväll blir det nog mer bloggning, Ante tränar! ;)

Kommentarer
Postat av: Tina.

Jag ska också börja "låna" alla jag kommer över :)

Härliga bilder förresten!

Postat av: Emma Simsek

ååh, va härligt med svensk sommar :)

2008-06-03 @ 15:54:38
URL: http://emmasimsek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback