inte okej!


upptäckte när jag skulle duscha att min navel såg ut som en festivalcamping,
så jävla skitig! vart kommer skiten ifrån? antar att det är ett av livet stora mysterier!
eller så har jag varit uppe på tok för länge så hjärnan har lagt av.

klockan är över00 & jag är VAKEN! helt otroligt, minns inte när jag var uppe så sent
en vanlig vardag. men vi hyrde ju 3 filmer, köpte fransk hot-dog & en fet påse godis
så det bara blev såhär. ikväll har vi kollat på Lejonkungen, det var inte igår! helt underbar
film ju, måste köpas! sen hyrde vi även "På smällen" & "Farenheit 9/11". 3 filmer
varav vi har sett två av dom tidigare! haha. men Farenheit är så jävla bra! är det
föresten en slump att Bin Ladin valde 9/11 (11/9 enligt det svenska sättet)?
9/11  -  911 (USAs nödnummer).....

nej, det är en dag imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback