Robbans fest!


det var en hejdundrande fest igår! jag skrattade så att jag hade ont i magen!
haha. shiit. bra stämmning! jag borde tydligen heta Rut, varför vet jag inte!
hade med oss Grönborg, Linn & Ragge till stan. Ragge, min egna lilla idol!
så jävla roliga kommentarer! ja jävlar. tack Robban för en kul kväll!


Tobbe, Pålle & Ante


 
alla reagerar olika när Sverige förlorar...



birthdayboy & Pålle...!



Johan & Linn! sööötaste paret just nu!



Kaaakaaa!



Jenny! haha!




jag ser tjock & blek ut, Johan ser galen ut, Linn ser spyfärdig ut! en bra bild!









en helt otroligt härlig bild!








sweet!!




kanske skulle tagit bort röda ögon...?




mor & son!




Jenny & Sandra

Kommentarer
Postat av: äm.

jag vill se mer bilder! haha.

2008-06-15 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback