suuuu-uuuuperlista! :)


ALLMÄNT...
Namn: Emma Dorothea Nilsson
Piercingar: öronen
Tatueringar: absolut inte...
Längd: 168
Skostorlek: 38
Hårfärg: nån typ av rödblond. blir snart blondare tror jag...
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: i ett hus på landet! toksugen på hus!
Tänker du på självmord: njae, för att citera Magnus Uggla: vad är det för mening med att
ta självmord när man ändå inte får höra snacket om en själv efteråt?

Tycker andra att du är attraktiv: Ante.... och kanske mamma
Vilket shampoo använder du: L´oreal proffessional silverschampoo för tillfället.. 
Vilken parfym använder du: Yves Rochers vanilj eller Paris Hiltons
Vad är du rädd för: ormar, sprutor, smärta, ensamhet.. o.s.v.
Gillar du att tvätta: slänga i tvätten är fint, hänga upp den är pisstråkigt!
Gillar du Berg-och-Dalbana: JAAA! skitkul så länge det inte går upp&ner...!

SENASTE...
Film du hyrde: inte en susning!
Film du köpte: Scary Movie 4 & Ace Ventura 2 i förrgår!
Låten du lyssnade på: Johnny Cash & Hune Carter - Jackson
Låten du hade på hjärnan: Guess who´s gonna get some tonight - Moneybrother
Låten du laddade ner: inte jag som står för det i det här hushållet!
Personen du ringde: Ante
TV program du tittade på: Simpsons, men snart är det DH!
Personen du tänkte på:
Emma (Ojala) Simsek faktiskt! hängde på henne blogg nyss!
 

FAVORIT...
Mat: det är ju sommar så givetvis grillat! kött, potatis, grönsaker - allt som är grillat!
Låt: slutar aldrig att älska Utan dina andetag - Kent. den är sjukt vacker & den enda Kentlåten som
man förstår någonting av! haha!
Sak att göra: hänga i största allmänhet. hänga med vänner, familjen eller bara med Ante!
Sport: fotbollsfru är som en egen sport! haha! men ridning är nog roligast!
Dryck: vatten, mineralvatten, kaffe, läsk, vitt vin, öl, cider...
Kläder: kjolar i alla former & skor
Film: herregud... Forrest Gump Team America, båda Hot Shots, Little Miss Sunshine, Kalle &
Chokladfabriken, Borat, V för Vendetta, Batman Begins, Love Actually, Hitta Nemo, Lejonkungen,
Dum & Dummare, Garden State, Walk the line, Smala Sussie m.m.m.m.m! tog bara några ur min
samling...
Bil: litet & bränslesnålt

ANTAL...
Gånger du varit kär: två... kanske tre.
Gånger ditt hjärta brustit: ganska många
Hjärtan brustit på grund av dej: inget tror jag!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: har ett helt album med urklipp från när jag har varit med i
tidningen så det är nog rätt många konstigt nog!
Ärr du har på kroppen: ett under hakan. halkade i bastun hemma när jag var liten

SENASTE... (igen??)
Bok du läste: Hoppsan jag är död av Arto Paasalina (med reservation för stavningen..)
Personen du fick mail av: pappa
Personen du fick brev av: nån jag vunnit en auktion hos på Tradera antar jag..
Personen du fick sms av: Hanna, fast hon skickade det i fredags??!...
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i söndags

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: jobbat, bloggat, tvättat... typ
Var det kul: för fint väder för jobb. men jag gillar mitt jobb så det är rätt okej ändå!
Hur tidigt stiger du upp: runt 8-9 nångång
Gillar du att slåss:  töntigt att slåss!
Vad ska du göra ikväll: kolla DH, sova, kanske äta en macka...

Är du seriös: beror på situationen
Vad är du allergisk mot: bitchiga tjejer!
Var har du ont: ryggen & axlarna
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: efter lite övning & lite sträckningar så funkar det ibland
Favorit serie: Simpsons, Family Guy, Desperate Houswives, Futurama, Scrubs,
My Name is Earl m.m.m. en ny favorit är The big bang theory

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: både får plats i min mage
Gillar du ketchup: ja
Är du glad nu: sådär. varken eller!
Var du glad igår: efter lite Maxmat så ordnar sig allt
Känner du någon som jobbar på sjukhus: tror inte det?
Vad dansar du till: allt som går att dansa till
Stockholm är: en fin stad men lite överskattad
Göteborg är: en väldigt trevlig stad!
Kan du sjunga: alla kan sjunga men alla sjunger inte bra!
Mer värt än guld: Lycka
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: alla!
Ska bli skoj: framtiden kanske?
Ska inte bli skoj: att dra ut visdomstanden på måndag! ÅNGEST!
Sparar till: en ny bil, hus m.m.
Väntar på: Ante som tränar
Pålägg som gäller: hushållsost, ALLTID!
Dagens dryck: vatten & kaffe


sno den du Tina! :)


Kommentarer
Postat av: äm.

hördöö! jag jobbar väl för faan på ett sjukhus! ;P

Postat av: Tina.

Haha, den kommer upp på min blogg imorgon! :P

2008-06-03 @ 23:27:37
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jag "lånar" denna =)

2008-06-04 @ 11:18:55
URL: http://johsofie.blogg.se/
Postat av: stefan

Tatueringar: absolut inte...?? haha lite rädd för nålar kanske? hur känns det att ha en tand mindre då?

2008-06-05 @ 04:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback