åh vilket party!


det blev ju toklyckat igår!
Anna bjöd på käk & fördrink i nya fina lyan. riktigt kul folk, hög ljudnivå på oss tjejer
& stackars jimmy & kalle kan ha fått något nedsatt hörsel! hah! mkt fotande hit & dit,
dessvärre tog inet jag så mkt som jag trodde. ska lägga upp dom när jag kommer
hem sen. är ju fortfarande på hotell Ramstorp! vid 23 gick vi ner till hotellet, jag, Lisa,
Ämma & Stina gick, alla andra åkte taxi. jag fick tokhåll & pratade på tok för mkt så jag
hann inte dricka någonting på vägen ner. inne på hotellet fastnade jag på dansgolvet
hela kvällen! haha. dansade verkligen hela tiden! pratade med lite folk mitt i vimmlet
också & jag tror att det finns lite att prata om i Torstorps omklädningsrum nu... hmm..
tog en taxi hem till Ramstorp & försökte ta mig i säng. gick sådär. sparkade mig själv
i huvudet med skon & tyckte att det var hysteriskt roligt så jag satt på hallgolvet i 10min
& fnissade för mig själv. passade på att skicka snuskiga sms till Ante också...!
kravlade mig över Hanna & somnade rätt fort. dock vaknade jag nästan lite fort... 07:30
var jag klarvaken.. jaaha! gnällde lite över servicen på hotell Ramstorp, ingen frukost
serverades förän kl. 9! skandal! avskeda den ansvarige! hehe. mamma, snäll som hon
är satte igång direkt med att plocka fram diverse läckerheter & pressa egen apelsinjuice.

sen blev det långpromenad i skogen, gick säkert dryga timmen, riktigt skönt! passade
på att hälsa på hästarna, Skrållan & fåren. sen samlade vi ihop gänget & drog iväg till
skogs för att grilla korv! hehe.. mummaa! släkten Nilssons korvgrillning är grejer det!
ska nog snart ta o packa ihop mina pinaler & dra mig hemåt. saknar ju karln lite! en
fet pizza ikväll kanske?



wie! tjejkväll hos Sofie den 5 april! gött! min lediga helg + att Ante är i spanien! sen Ullared
onsdagen därpå, fy fan vad bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var med i mina utlottningar! :)

Postat av: Victoria

Intresserad utav att få gratis underkläder hemskickat?
http://fameislessthaninfamy.blogg.se/1206274509_okej_intresserade_uta.html

2008-03-23 @ 16:12:53
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback