allt känns så gött just nu!


vilken period jag är inne i nu då! allt känns så jääkla bra! nya jobbet är så kalas, nya
arbetskamraterna är grymt bra (än så länge..haha) & har välkomnat mig med öppna
armar. det är så skönt att bara jobba med killar, det är inte alls samma intriger som
med tjejer & behöver jag hjälp är det bara att blinka med ögonen & se söt ut så är det
alltid någon som kommer till min räddning! haha! nevars, men det är skönt tugg & vi
har helt enkelt kul! sen tjänar jag helt okej med pengar (för mig är det bra pengar iaf,
i jämförelse med Shell), har en underbar sambo som jag fortfarande är tokkär i, jag
bor bra, har en stor tv & en Soda Stream. kanske ska nämna att jag har världens bästa
familj & svärfamilj dessutom. det är snart vår så jag kan ha på mig min lilla skinnjacka
& converse eller pumps utan att frysa. det enda lilla moln på himlen är kompisfronten.
är dålig på att träffa polare & att höra av mig & jag vet om det så ingen behöver sucka
& säga "skyll dig själv". jag har upptäckt att bodys är världens bästa plagg, man kan
knäppa dom över strumpbyxorna så att man slipper ha strumpbyxorna nere vid knäna,
dessutom är det inget som korvar sig & alltid roar man någon.

livet kunde faktiskt vara värre för Emma Dorothea Nilsson!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du, de låter ju helt otroligt bra!!!!!!!!!
:D
Skönt att höra!!

2008-03-28 @ 23:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback