inget skit


funderar på om jag ska önska mig en ny kamera i födelsedagspresent. tycker att
det är nåt fel på min eftersom bilderna sällan blir skarpa! någon som har något
tips på en vettig kamera med rätt mkt pixlar? får väl slänga ut min gamla på blocket
& skriva en fin beskrivning på hur bra den är. det hela är ju att den inte är så gammal,
bara 1½ år! jajjjaaa, vi får la se.

kul kväll då. hockey & fotboll! yeyy! får roa mig med att läsa vidare i "Snabba Cash" &
äta lite mer godis. fy fan vad tjock jag borde vara. för övigt förstår jag inte hypen med
"Snabba Cash". den är skitbra, men inte bättre än många andra deckare. typ folk
som aldrig läst en bok i hela sitt liv har läst den & tycker att den är skitbra, men han
vägrar läsa någon liknande bok, för inget kan slå den. iof har ju inte jag läst ut den än
så det kanske kommer något som jag inte vet om som gör boken helt galet bra, som
typ att Pinsessan Madeleine snortar koks & kissar på sig på Kharma eller nåt...
... okej, det var ett kasst exempel...

ska väl lägga mig i soffan med min bok, godis & läsk för att invänta "Girls at the
Playboymansion".
Kendra är min idooool!

Kommentarer
Postat av: Yuna

Att bilderna inte blir skarpa kan mkt väl bero på att det kommit in damm o grejer i linsen (fick jag nyss lära mig på fotokursen jag läser!). Dock verkar det vara ett jäkla pillgöra att få bort det därifrån, så atteee, lättare att köpa ny ;) Hehe..
Lillebror har en Canon Ixus 70 vilken jag är jobbigt avundsjuk på. Hur bra som helst! Liten, smidig o snygg också. Hallå, den lät som du ju! Haha, du hör hur bra den kommer passa dig :P (Det var dagens komplimang)
Tips från moi :) Puss o kram!

2008-03-27 @ 00:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback