jaha?!


varför har jag missat att det är påsk nästa helg? hah. har inte tänkt på det alls! det
brukar ju vara runt min födelsedag ju. ajja. jag är ledig så jag hoppas på festligheter!

första helgen över då! mamma & pappa hälsade på idag o handlade lite! annars
tycker jag att det har gått rätt bra. Amaro & Stefan har varit helt otroligt snälla & tålmodiga
med mig! Hanna-panna har varit gullig & bjudit på mat & lånat ut sin bil nu ikväll. sånt
gillar vi! påsken har ju redan kommit till Romaregatan! haha!

gårkvällen blev trevligt värre! vi blev ju ett rätt bra gäng till slut & jag har inga som helst
problem med att Charlotte vann. blir nog kalas i Belgrad!

nehee, tråkigt inlägg idag. ska kolla på "A Night at the Roxbury nu" & äta gårdagens
chipsrester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback