Grillkväll hos Grönborg


image547

Bill & Bull försöker öppna tändvätskeflaskor...



image548

Ante, Ragge & Steffe



image549

Lovisa & Linn. Linn hade bränt sig lite! hehe!


image550

kolla Grönborgs läppar, det ska synas att man äter blåbärspaj! :)



image551

och så här snygg var jag! älskar min nya kjol med rosor på! tyvärr tror
jag att det krympte i tvätten igår, hoppas den går att använda ändå!
tacka fan för strumpbyxor, benen ser ju inte kloka ut!



japp, först hämtade vi upp Ragge & sen drog vi till Grönborg. drog igång drickandet
& grillen på innergården. världens väder ju! efter en stund kom Linn & hennes
kompisar Veronica & Erik. efter ännu en stund kom Stefan & Lovisa. då började vi
grilla. Linn tog hand om allt kändes det som. hon var en grym grillare, hon &
Veronica fixade lyxig sallad & bröd. när det blev för valt gick vi in en stund innan vi
tog oss ner till Palace. det blev lite manbortfall på vägen, Steffe & Lovisa försvann &
Veronica & Erik gick hem. men vi fem som var kvar dansade loss på Palace! hehe,
jag älskar verkligen att dansa! Grönborg & Linn gick hem tidigt (det är så att vara nykär
antar jag), Ante & jag drog vid strax efter 02 & lämnade Ragge ensam kvar. han ville
inte följa med p.g.a att han hade ett säkert hångel!

ja, en allover trevligt kväll tycker jag! :) den gör vi om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback