helgen som varit!


i fredags efter jobbet så gick jag & syster till Myrorna. jag tokfyndade ett par
jeansshorts från Gul&Blå & en cool oanvänd handväska. vi hittade ett par
grymma byxor & ett par grymma glasögon men vi kände oss inte riktigt
bekväma i dom.. hehe!

image589


image590

hihi!



sen gick vi itll PappaGrappa-pizzerian & åt världens godaste pizza! så lyxigt gott. en öl på det.
efter lite kaffe hemma hos oss så kom Ante hem så det blev lite tv & plump. ¨


igår åkte vi till Röda Stan. Ante hjälpte till med huset & jag målade mitt skrivbord som jag har
fått av svärmor. har tagit förebilder så jag ska slänga upp så ni får se hur jävla bra det blev!
ska hämta det imorrn tror jag. sen ville Janne ha nån att dricka vin med så vi följde med till
Lämmetorp på grillning, vin, rabarberpaj & Eurovision. tänker inte säga ett ord om fiasko för
det var det inte. en helt Ok låt vann även om mina personliga favoriter var Lettland, Island &
Frankrike.

idag firade jag mor med en blomma. Hanna, Ante & jag åkte upp till Ramstorp. blev käk med
mormor, morfar & farmor. sen blev Ante blixtinkallad på B-lagsmatch & jag blev blixtsur. han
lovade nämligen att inte nämna fotboll den här helgen eftersom måndag, tisdag, onsdag,
torsdag & fredag bestod av en massa jävla fotboll.så vi fick åka vid 16 till Norrpan där Hanna
& jag tog en låång & skön cykeltur. myysigt!

o nu?.. mat kanske..?

imorrn ska Ante på jobbintervju.håller en tumme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback