helgresumé


i fredags fikade jag med tjockis-Becca, Anna & Icka! iiih! det var sååå kul! har typ
inte träffat dom på 3 år men ändå funkar vi ihop utan problem! Becca var så söööt
med sin gravidmage! helt sjukt att hon ska ha barn snart!

efter det åkte jag till Lämmetorp & hängde med svärföräldrarna en stund innan vi drog
till Najen för att kolla fotboll. dom förlorade med 2-1 mot Bosna. Ante var skitsur så
jag vågade knappt åka med honom hem. hoppades att han skulle svalna av medan
han duschade men mjaaa... iof behövde jag hans värme, det var så jäääävla kallt
att kolla fotboll & då hade jag ändå klätt mig ordentligt!

igår var vi i Lämmetorp hela dagen & röjde. hittade massa kul! Cissis gamla "mina
vänner"-böcker! hihihi! Antes favoritartist var Magnus Uggla på den tiden! för er som
inte vet det så är det visning på huset på tisdag så det var storröjning & städning som
gällde. Cissi & Anders var nere från sthlm o hjälpte till. sen skalade jag potatis för andra
gången i mitt 22 åriga liv! blev tokmobbad för att jag skalade för mkt. jag är van vid min
mammas mängd på mat, hon lagar alltid för 40 pers, även om det bara är 4 som ska äta!

idag har vi varit i Ramstorp & städat bilen. hälsade lite på fåren & hästarna... o så mamma
& pappa såklart! fick mat (inte helt otippat!) & massa fikabröd!

nuläget då. har precis kommit hem efter en fika på Fräckas med Grönborg & Linn! mkt
trevligt! Ante blev väl lite nervös runt en ny bekantskap så han drev sitt skämt lite för långt.
hoppas Grönborg pratar väl om oss ändå! :)

o ja, bilde r finns. i massor! har fotat kläderna jag köpte i fredags (en blommig volangkjol,
shorts, linne & tre par skor), får, bil osv. men jag orkar inte lägga över dom nu!  har lite mkt
att göra, ska ordna ett quiz till Hannas födelsedag! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback