I want candy


no, I have candy! ;)
gick bort till videobutiken förut & köpte en kalasstor påse godis! yey! bäst att
fira att Ante är hemma, att jag är ledig imorrn & att det är DH på tv ikväll!
han som äger butiken & jag började skämta om att man ska utnyttja sina
polare (för jobb..) osv. sen sa han någonting precis när jag skulle gå som inte
jag hörde, så jag svarade bara -"ja precis, perfekt!"
då började han & hans polare att aaaaasgarva. jag var ju redan i dörren så jag
fortsatte bara att gå. undrar vad han sa? har jag tur kanske jag får rabatt på allt
godis jag handlar där för att jag är så rolig. har jag otur kan jag inte visa mig där
någonsin mer. det blri jobbigt eftersom jag gillar godis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback