lycka på hög nivå!


Ante ringde nyss. han ska gå upp 06:30 imorrn! HAHAHAHA! fy fan vad
jobbigt! jag ska inte änns öppna ögonen utan bara njuta av att få sova
vidare i våran varma stora säng! skadeglädje är den enda sanna glädjen!
under våra 3 år ihop kanske han har gått upp före mig ca 5 gånger eller
nåt. han vågade säga "puss" trots att hans lagpolare stod bredvid trots
att han troligtvis blir mobbad av det otroligt mannliga gänget! men det
är la inget att skämmas över, mig ska man vara stolt över, så de så!
dessutom ska Torstorp vara glada över att ha en så trevlig spelarfru! jag
får ju till & med gå in gratis på matcherna nu, iof kan det bero på att dom
i inträdet alltid tar mig som skolungdom.....! jag blir nästan lite småsur
över det, Hanna däremot blev överlycklig när hon också fick gå som
skolungdom på en match! nu ska jag bara driva egenom att spelarfruar
ska få en egen stol med en bekväm kudde & en filt om det är kallt...

hmm. undrar om jag kan få med fjant på lite Maxmat? känner att jag
behöver lite kalorier såhär på kvällskvisten.

imorrn blire fest. klädångesten är redan stor. prinsess/bakelse eller
blommig kjol. ja, vilka världsproblem man har! ser nog mest fram emot
buffématen, mammas mat  är det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback