en nästan helt vanlig dag på jobbet




vi sålde riktigt bra på jobbet idag trots att det var så lugnt. jag fixade lite med
mina Nikestrumpor & så skickades det lite skor söderut. intressant värre!
sen blev det faktiskt rätt intressant eftersom flickorna på bilden kom & hälsade
på! :) Linn skulle ha en cykel så jag lurade på henne en! hehe! sen var jag
så snäll att jag körde hem den till henne efter jobbet! vilken servicemänniska
jag är! sen pratade jag med mamma i telefonen, hon hade träffat på vildsvin!
farligt att bo på landet! nu sitter jag mest & funderar över om det är någon
mening med att laga mat åt mig själv? jag har en twix & en snickers i väskan,
det kanske får räcka..

nu är nyår nästan klarrrt också! jag älskar när saker planeras i god tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback