estockholmo



min packning, på tok för lite som vanligt! ;)



redo för shopping!!


efter lite fotoalbumstittande blev vi lite mysiga...





sen mötte vi upp dom här två för att promenera till Skansen & gå på världens
mysigaste julmarknad! köpte flera bra & goda saker! :) som ni ser så står
Cissi & Anders under mistlar. mysigt tyckte vi så vi köpte en att hänga upp här
hemma. tanten lovade att den skulle hålla sig fin till jul!


för övrigt blev det på tok för lite shopping för min del! 3 stickade tröjor,
knästrumpor, läppenna, almanacka & världens snyggaste nyårsklänning!
ser givetvis bättre ut på!



imrgon ska jag ta tag i lite mer shopping tror jag. ska beställa en klänning
& lite smink från Too Faced. provade lite smink i sthlm & ångrar att jag inte
köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback