ibland är det okej med byte


imorgon ska jag försöka få tid med ett besök på Systemet. tänkte
byta ut fredagsrödvinet mot glögg imorgon! så  glögg & pepparkakor
& massa tända ljus är planen just nu. ska försöka pilla i Ante lite
vinglögg också.. vi får se hur det går. han sitter nog mest & knarkar
pepparkakor om jag känner honom rätt...

för övrigt så  tickar nya klockan extremt högt! jag sprang runt igår &
trodde att det droppade ur kranar.

igår hade jag en plan på att börja ett nytt & hälsosamt liv. idag åt jag
på Max. det är inga dåliga svängar som livet tar ibland! hann även
med en dammsugare i Röda Stan. huset är ju i princip klart att flytta
in i! ska hjälpa världens bästa svärmor att såpa golv i helgen, jag är
ju världens bästa svärdotter. så kanske jag får låna deras spa någon
dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback