konstigt




det här blir första julen utan farmor. det kommer att bli konstigt & lite tomt!
hon har ju funnits med varenda jul sen jag föddes! jag tror att Olle kommer
att sakna henne också. hans första jul hos oss var han bara lite drygt
3 månader & redan då galen i mat. farmor som älskar djur satt & matade
honom med ALLT på julbordet i smyg! det tog ganske lång tid innan vi
upptäckte det men Olle var rätt nöjd med att ha sillsallad på huvudet! sen
mådde han väl inte helt bra på natten sen när magen så ifrån stackaren!

upptäckte nu att jag skrev älskar, inte älskade. vart hon än är nu så vet jag
att hon fortfarande älskar djur. eftersom varken farmor eller jag är troende
så känns det konstigt att snacka om himlen. men vem vet?! det kanske är
där hon är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback