nu kan du få mig så lätt




vi blev ett litet sött gäng på Håkan igår! Ante, jag, Sanna, Peter, Nutte, Mercan
& Källbom. älskar att se Håkan i Flygeln!! det är så litet & intimt! alla brudar
som började köa vid 12 måste kännt sig rätt blåsta med tanke på att vi som
kom efter 19:30 lätt hade kunnat ta oss längst fram om vi hade velat! fattar
inte det roliga i att köa?! man är inte ett större fan, man är bara lite dummare!
haha! det var en kille bakom mig som sa:
- fan det märks att det är Halloween ikväll, massor av tjejer är utklädda till
Emos!

Håkan var lika grym som vanligt, svettig i röven & allt! jag bli alltid lite kär i
honom & Hurricane. Hurricane var för övrigt den enda låten som jag saknade
igår, annars rev han av alla favoriter!

jag fick för övrigt en liten självförtroendebooost! det var en kille bredvid som stog
& kollade på mig hur länge som helst. sen gick han fram till Ante & frågade om
han var min pojkvän. Ante svarade givetvis ja & killen sa då:
- stå inte där med armarna i kors då! håll om henne, hon är ju sötast här ikväll!
AAAAW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback