okej då!!


Postat av: Lina

Va nu då? elakt förtal!!!! Jag är minsan inte svår att handla till.
I julklapp vill jag har torrschampo och en ny kalender.
I födelsedagspresent har jag faktiskt bara tänkt önska mig ett
kontantbidrag till en kul grej. Har tänkt mig att antingen åka till
ishotellet eller på spa på vildmarkshotellet kombinerat med vargklappning.
Du ser hur lätt som helst! ;o)



okej, då har vi löst det! ;o)  helt plötsligt vill jag också fylla 30! SPA!
Ishotellet! men vargklappningen veti tusan, hon har ju två monster
hemma! kanske skulle ge henne ett paket med vistelse på SAPAs
relaxavdelning & skicka med en korg med ansiktsmasker & sånt! :D


Kommentarer
Postat av: Jannike

haha, tanken har slagit mig många gånger :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback