onsdag





mitt geni till karl har precis konstaterat att det är jobbigare att vara muslim
än att vara kristen. att be mot Mecka är jobbigare än att knäppa händerna.
jaja..

idag har vi gått en sväng på stan. jag köpte en festklänning till jul m.m. som
förmodligen är för liten, men Ante tyckte att den var så snygg så jag köpte den
ändå. får förminska brösten till jul. lila är den för övrigt, har snöat in lite på
lila. Ante hittade en rosa&grårutig skjorta som vi båda blev överdrivet kära
i men han ska nog köpa den på fredag. egentligen skulle jag ha julklappar
men det är ingen som har önskat sig något hittills så det gick inte bra..

sen åkte vi & storhandlade. trevligt värre! nu har jag precis bakat grymt goda
chokladkladdkakor & ska sätta igång med att steka lite hemmagjorda
hamburgare med friscobröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback